.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی: بصیرت انقلابی مردم سبب حفظ نظام اسلامی می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران، با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهارداشت: بصیرت انقلابی مردم سبب حفظ نظام اسلامی می شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت درپیش بودن حماسه ۹ دی اظهار داشت: باید هوشیارانه و با بصیرت پای ارزشهای انقلاب های اسلامی باشیم و حماسه خودجوش ۹ دی سبب حفظ انقلاب شده است.

وی با عنوان اینکه نظام مقدس اسلامی به حمایت های مردمی نیاز دارد تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تا ساحت رهبری خدشه دار و یا به مردم توهین شود و باید از ارزش ها صیانت کنیم.

وی دربخشی از سخنانش با اظهار تاسف از حادثه واژگونی اتوس و جان باختگان شماری از دانشجویان خواستار بررسی مسائل و برخورد با متخلفان شد و افزود: جان باختن حتی یک نفر خسران محسوب می شود و باید سهل انگاری ها و ندانم کاری ها برخورد شود.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه در حادثه دانشگاه باید با مسببان و عامل حادثه برخورد شود افزود: باید آنهایی که می دانستند اتوبوس فرسوده و کهنه است، پاسخگو باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و افزود: آیت الله شاهرودی گنجینه علمی و معنوی جامعه اسلامی بوده است و تربیت افرادی مانند وی سال ها طول خواهد کشید.

آیت الله طبرسی در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از سوریه و عراق گفت: این خروج یا فرار و یا فریب است ولی انصارالله و مدافعان حرم قادر به شکست و خروج آمریکا از منطقه هستند و باید خاورمیانه بدون معارض تشکیل دهیم تا از شر دشمنان نجات یابیم.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش به اعدام مختلفان و مفسدان اقتصادی نظیر سلطان قیر وسکه اشاره و اضافه کرد: باید با متخلفانی که چوب لای چرح ملت و دولت می گذارند برخورد شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.